• Zwroty i reklamacje

  1. Prawo konsumenta do odstąpienia od umowy:
    • 1. Z uwagi na charakter oferowanych przez sklep hurtowniakodow.pl produktów, w zakresie prawa do odstąpienia od umowy zastosowanie mają przepisy w zakresie dotyczącym dostarczania treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym.
    • 2. Odstąpienie Kupującego od umowy jest nieskuteczne jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za jego wyraźną zgodą przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez Sprzedającego o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  2. Opis procedury reklamacyjnej:
    • 1. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej Umowy pod adresem sklep@hurtowniakodow.pl lub w formie pisemnej na adres korespondencyny Sklepu. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej: imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego oraz,wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
    • 2. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
    • 3. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 30 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
    • 4. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.
  3. Możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz dostęp do tych procedur:
    • 1. Kupujący ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed właściwym Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim działającym przy właściwym wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów, znajdują się pod następującym adresem: https://www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.